Thursday, October 6, 2016

Resensies Iforex En Ratings

Resensies iFOREX en Ratings Waardering: SCAM Naam: Jus Finland Ek het 'n paar keer tydens 'n paar jaar 'n tydperk verhandel met hierdie makelaar. Die "account manager" is nie regtig help, maar wil hê jy moet meer geld in jou verloor rekening sit. Jy sal uiteindelik verloor alles maak nie saak wat jy doen. Hul platform versnel al verloor en ek het dit gesien gebeur 'n paar keer. Moenie belê met hierdie maatskappy nie, tensy jy geen hulp, geen herstel wil. Al die "bonusse" sal maak dat jy nog meer sal verloor. Ek het baie beter Monet met 'n ware gelisensieerde makelaar. Pasop! Moenie belê met iforex. Waardering: nie gegradeer Naam: Jose c my ervaring met iforex was nie goed aan die begin, die eerste persoon wat my gekontak het 'n vrou Monica en sy omgee net oor geld, my nooit vertel dat ek nodig het dokumente om my geld terug te trek nadat deposito my nooit genoem! Nog twee persone bel nadat een om voort te gaan opleiding Vera maar nie in demo rekening, en die ander dokumente Jessika, maar slegs die persoon vir dokumente was baie eerlik en opreg nuttig, het sy verduidelik geduldig wat die ander persone nie omgee. Ek wou hierdie meisie vir rekening bestuurder, maar sy was net vir dokumente, sy oortuig my ten spyte van my slegte ervaring om dit te probeer, het sy verduidelik dat alle wetlike maatskappye in buitelandse valuta die kliënte moet verifieer en die dokumente nodig het, ek vertrou haar en Ek was in staat om die helfte te onttrek van my geld, want later het ek besluit om rekening te gebruik en sy verbind my baie vinnig na 'n ander bestuurder Luis waar dit op aankom, was, het ek 'n paar wins, maar ek was gulsig en verloor dit na, maar dit was my skuld en ek kan sien dat die die maatskappy selfs met 'n paar probleme is nog ok, nie 'n bedrog, Ek beveel aan om 'n paar vriende en sommige van hulle is nog steeds met behulp van baie gelukkig. Waardering: nie gegradeer Naam: Kenny Mnr Choy, kan ek jou e-pos? Waardering: SCAM Naam: D. John Thiruthuvadoss, Indië iforex gesluit al my aanbiedings 4 keer sonder my wete, toe ek genoeg margin. My rekeninge Bestuurder Neela P nooit na vore gekom om te herstel, maar het belowe net om handel te reël bonus. Opening gelyk Aantal koop & verkoop posisies sal nie verhoog of die beskikbare margin. But afneem wanneer jy verdien wins iforex platform sal wissel die kantlyn en sal aandring om deposit. In 2014 weer al my poste is gesluit toe ek met meer as $ 2000.I geskree Neela P. My rekening is herstel is 'n bewys dat iforex is fraud. On 2015/12/03 al my positionc 3 sell & 2 Koop posisies gesluit toe ek met $ 1200 balance. On daardie dag die hangende bonus was net $ 28 iforex uitgereik bonus $ 200 en toon y balans as - $ 2.This is nog proof. How is dit moontlik om uit te reik $ 200 bonus toe my hangende bnus was net $ 28? Dit is raadsaam om oor te skakel na 'n paar makelaars van die Britse of Amerikaanse waar hulle volg streng reëls vir brokers. Finally Neela P het my gevra om my rekening te sluit as jy nie vertrou iforex. iforex sal al jou hard verdiende geld te sluk en sal nooit toelaat dat dit kliënte te neem profit. The platform sal verander accordingly. Now ek die rekeningstaat nie kan sien voor 19/03 / 2015.I het pos gestuur word aan Neela P en geen antwoord vir die same. Sevaral bande ek gebel en gevra om aan te sluit om Neela P. But sy gereageer nadat 4 days. If die bestuurder rekeninge nie kan gekontak hoe kan mens vertroue iforex? Waardering: nie gegradeer Naam: Ooi Chia Woo Net begin met iForex vir een week (2015 Maart 6de). My aanvanklike befondsing is USD2000 nou my balans is USD12k met -4k swaai. Hierdie week sal probeer om geld te trek en te sien is dit 'n ware maatskappy. Gepos op: 2013/01/03 15:56:34 & Uarr; Terug na bo Waardering: Naam: Sugiarto Ek het begin met $ 100 en na 3 weke het ek verdien $ 600 met iforex, en dan vra vir my onttrekking, het dit vir aprrox 6 dae,


No comments:

Post a Comment