Tuesday, October 11, 2016

Motilal Oswal

Verbruikers klagtes en resensies oor Motilal oswal Volgehoue ​​verlies as gevolg van stelsel mislukking Ek het Dmat en handel rekening met die Sub Broker van Motilal Oswal sekuriteite naamlik Mithra Broking by Jammu Gandhi Nagar. Hulle het ongemagtigde handel gedoen in my rekening en my vrouens rekening van 2010/03/04 tot tot dusver wat gelei het tot groot finansiële verliese ongeveer 10 lacs en hulle het die aandele van my hou verkoop sonder my wete en sonder om my oor daaglikse debietsaldo's. Wanneer ek persoonlik besoek aan die Kantoor en gevra vir Verklaring Ek is stuned om te sien verwoesting in my rekening deur ontslae te raak van ons grootste waardevolle aandele, soos per die praktyk in die verlede hulle veronderstel is om ons in te lig oor die daaglikse transanctions wat hulle didt. Op my kontak op 15-12-2011 met 'n brief van my vrou het hulle geweier om die letter en mnr Vijay Padha in beheer van die Jammu Kantoor gepraat met sy baas mnr Milaan Dhar op telecon erken en weier om die kwitansie uit te reik, dan gestuur i dieselfde deur ONDOT koerier POD geen 620453451 gedateer 19-12-2011 steeds is daar geen antwoord van hul einde. Toe ek hom vra hulle oor die toekoms van die dinge wat hulle thretened ons dat al jou voorrade, sal weggedoen af ​​as jy nie van plan om die debietsaldo's onder tremendious geestelike marteling skoon te maak, ons uitgereikte tjeks verlede week aan hulle sodat balans gelaat ons voorraad is veilig sonder enige verdere fiediling deur hulle. Asseblief kyk na die saak so spoedig moontlik en terugkeer ons terug sodat ons gered uit die kloue van Swart Boodskappe sub makelaars soos MITHRAS by Jammu en geen stilte / toegewy kliënt kry gely soos ons.


No comments:

Post a Comment