Thursday, October 6, 2016

Hulp Nodig Om Aanlyn Handel In Geojit Begin

Hulp nodig om aanlyn handel in Geojit begin Hallo vriende, Ek is van plan om te begin op die lyn handel met Geojit . Ek het gehoor daar is twee sagteware met Geojit - een Rs.750 en ander is Rs . 1500 of ietwat . Kan iemand my help wat is die verskil tussen hierdie twee ? Wat al is die bykomende koste sal incured in die toekoms met on line handel ? help my asseblief.. Ek weet nie presies oor die stelsels van Geojit . Maar ek dink en ek moet reg wees dat 'n mens is web-gebaseerde handel stelsel en die ander een is 'n handel terminale ( 'n alleenstaande sagteware program ) Check hulle albei . Besluit wat jy nodig het . Jy het nie vertel is jy van plan om die dag handel of iets anders te doen . Enige manier , ek waardeer die kapitaal wat jy van plan is in jou vakleerling rekening te hê . Goeie . Leer en leer deur ondervinding . Dit mag nodig wees om jou rekening te herlaai vir aantal kere . Een punt van die tyd , sal jy gereed om jou rat verskuiwing wees .


No comments:

Post a Comment