Tuesday, October 4, 2016

Forex Strategie Met Behulp Van Die Prys Aksie

Forex Trading Strategie Gebruik Prys Aksie Hou jou Trading Eenvoudige Die groot beginsel van die prys aksie strategie is om dinge te maak so eenvoudig as moontlik. Ek is nie 'n fan van meer as kompliserende forex. Ek glo dat die eenvoudiger jou strategie is, hoe meer sal jy effektief wees. Met hierdie prys aksie handel strategie, ek fokus op die maak van my kaarte skoon te maak. In werklikheid, een ding wat ek plaas my kandelaar kaarte is 'n paar ondersteuning en weerstand lyne. My metode is baie eenvoudig en dit is gebaseer op die begrip van die prys deur die bestudering kandelaars, en met behulp van ondersteuning en weerstand lyne. Hier is 'n foto van my EUR / VSA 1 uur grafiek. Die grafiek is baie duidelik en maklik om te verstaan, en daar is geen geluid wat jy sal lei van die prys. Daar is die handel strategieë wat totale gemors van aanwysers. Hierdie strategie is baie ingewikkeld en so verwarrend. Dus, nie die beste vir Forex. Waarom sou jy wil om handel te dryf soos hierdie? Wat munt pare kan jy handel suksesvol met behulp van Forex Prys Aksie? Dit handel strategie kan gebruik word vir enige geldeenheid paar wat vryswewende en konsekwent verhandel. Dit is omdat, hierdie taktiek is gebaseer op die prys aksie. Dit beteken dit handel strategie gebruik kan word om suksesvol te handel enige geldeenheid paar op jou verhandelingsplatform. Ek Majorly handel die AUD / USD, USD / CAD, en euro / dollar. Ek handel hierdie munt pare, want hulle is die mees voorspelbare, en hulle het 'n gladder beweging. Jy kan net vind ewekansige spronge, wanneer daar 'n paar hoogs onverwagte nuus, en die voorkoms van hierdie is baie skaars. As jy belangstel in die handel 'n sekere Forex sessie, soos New York, Londen, en Asiatiese sessie, dan moet jy die groot stroom pare wat op daardie tyd aktief is kies. Prys Aksie Trading werk beter op lang tyd rame Omdat hierdie handel stratey w orks op die beginsel van Prys Aksie, kan jy handel te neem op enige tydraamwerk van een uur en hoër. Ek konsentreer hoofsaaklik op die een en vier uur, en die daaglikse kaarte. Hulle is die mees winsgewende en hul patrone is baie maklik om te lees, en dit lei tot meer konstante wins. Tipes Prys Aksie Ontleding Die hooftipes Prys Aksie ontleding is soos volg: Ondersteuning en weerstand lyne. Kandelaar ontleding. Hoe om Trades Tik behulp My Forex Trading Strategie As gevolg van die huidige ekonomiese onsekerheid, en lande verloor kredietwaardigheid, geldeenhede is nie handel dryf as normaalweg verwag. Dit het selfs gelei tot eksklusiewe handel terugskrywings. Ek soek vir 'n baie sterk ommekeer setups, wat deel bo-op my ondersteuning en weerstand gebied. Sodra 'n patroon word gevorm, wat dui op 'n ommekeer, ek opset my eie reaksie prys d ve2eand die handel te betree. Elke week, ek neem baie ambagte, en ek gemiddeld 'n minimum van 80% as my oorwinning koers. Trading Strategie Teikens en stop My doelwitte: Ek rig ongeveer 30-50 pitte per handel My stops: 15-30 pitte weg van inskrywing. Prys aksie analise is die mees doeltreffende en logiese manier om handel te dryf die forex mark. Die gebruik van hierdie tegniek om die mark te verhandel sal jou in staat stel om meer te fokus op jou eie selfbeheersing en geldbestuur skemas wat as 'n professionele forex handelaar sal vertel jy is baie meer belangrik as die ontleding van elke ekonomiese vrylating of tegniese aanwyser. Prys aksie strategieë werk baie goed in die forex mark as gevolg van sy hoë likiditeit en 24 uur handelsure. Deur te leer 'n paar goed gedefinieer en tyd getoets prys aksie strategieë wat jy kan leer om lokoprys Opstellings in reële tyd op enige tyd raam in die forex mark. In teenstelling met die algemene opvatting jy hoef nie 'n ingewikkelde manier om die mark te ontleed. Al wat jy nodig het is 'n handel strategie wat gee jou 'n voorsprong in die mark dat wanneer gekombineer met dissipline en geldbestuur jy konsekwent wins sal bring met verloop van tyd. Stel jou voor sit op jou handel lessenaar aan die einde van jou werk dag en kyk oor die daaglikse kaarte van jou gunsteling forex pare en weet presies wat om te kyk vir. Jy hoef nie meer sloerende aanwysers interpreteer en lees die Wall Street Journal elke dag. Al wat jy hoef te doen is leer hoe om te lees wat die prys grafiek is wat jy vertel. Deur te weet 'n paar stewige prys aksie patrone te kyk vir jou kan net sit en wag vir die perfekte setup te stig en daarby dan bespring dit soos 'n Tiger wag in 'n hinderlaag vir sy prooi te word deur loop. Die meeste begin handelaars is soos 'n baba Tiger wat nie die geval weet hoe om nog te jag. Hulle loop op alles wat beweeg bestee al hul energie en teen die tyd dat die maklike prooi kom saam hulle te moeg om dit te kry of mis dit alles saam. Forex is op dieselfde manier. Jy kan jou geld mors op dom ambagte wat 'n beter as daarby 'n muntstuk of jy kan sit en wag vir jou gedefinieer opstel te stig en daarby dan spring op jou handel met versigtige vertroue Arent. Deur te weet watter prys aksie strategieë om te kyk en watter werk die beste wat jy gee jouself 'n paar groot voordele bo ander handelaars. Deur nie overtrading en die behoud van jou handel geld totdat 'n hoë waarskynlikheid opstel kom saam jy jou handel sal groei rekening baie vinniger as wanneer jy 'n klomp van ewekansige ambagte te voer uit emosie. Deur te weet wat om te kyk in die mark wat jy kan minder tyd spandeer wonder wat jy moet doen terwyl jy sit op jou handel lessenaar en meer tyd 'n lewe. Baie forex handelaars wat prys aksie strategieë gebruik net kyk na die forex kaarte keer 'n dag vir dertig minute of so. Hulle weet wat hulle is op soek na; As dit nie daar is nie dan wag hulle vir die volgende dag. Dit is 'n baie minder stresvol en meer konsekwente manier om handel te dryf. Prys aksie strategieë is 'n groot vir die persoon wat nie 'n baie tyd of wat nie die geval is vind dit veral vermaaklike te sit en staar na die prys kaarte vir ure. Terwyl jy die mark nooit kan beheer, sal die prys aksie strategieë wat jy 'n perspektief op die mark wat jou toelaat om geraas vullis mark onderskei van werklike winsgewende setups gee. Weet wat jy wil hê dat die mark te lyk soos voordat jy inskryf sal jy baie tyd en frustrasie uit oor die ontleding van elke klein markbeweging of stuk data. Ek het oor die algemeen gevind dat die minder handelaars kyk na hul kaarte die meer winsgewend raak hulle. Die natuurlike neiging is om die teenoorgestelde egter doen, wat is gedeeltelik waarom so baie handelaars al hul geld verloor. Prys aksie analise is die beste manier wat ek gevind het om die forex mark te verhandel en het na my mening van die markte verduidelik asook my gered ontelbare ure van kosbare tyd.


No comments:

Post a Comment